glad :D

Det börja med att jag va nere vi sjön så kom Maria ner till sjön och skulle försöka komma i vattnet med Linné
och jag tänkte lycka till.
Sen efter 5 min sparkande och små stegrande så gick han i och han älska det om inte Maria hade tagit upp honom när han var i vattnet så att sadeln nästan va blöt så hade han simmat iväg med henne :D
och hon va inte lite blöt för hon hade vanliga ridkläder på sig....
Och imorgon ,tisdag eller på onsdag så ska jag rida honom och simon och leo ska rida lilla åskan ska bli as kul :D
och nu ikväll så skulle jag långra Åskan och då ville simon (4 år) hoppa och han har typ aldrig travt men jag sa okej då och Maria va lit halv rädd men han hoppa 40 cm och han galopperade med :D
så nu ska hann och jag träna mycket.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0