svaren

Här kommer dom. :D
Hur gammal är Cornelia?
Hon är 11 år.
Hej!
söker du blogg partner?
Nej men så frågade en tjeje om jag vill blogga med henne så jag får se hur det blir.
Får du månadspeng?
Japp 200 kr
Vad var det som hände med Troy?
När vi va och kollade hans höfter så såg vi att han hade c och d höfter och det är inte alls bra och efter ett halv år så blev han jätte halt och då va vi tvungna att ta bort homom :´(
När kommer ni börja rida in Loka?
Vi kommer börja rida in loka nästa vår/sommar
 
Hur va det att lämmna klassen?
Det va hemskt fattar inte at vi kommer bara lämna varanda efter sju år åtta olika skolor ska vi gå på :(
Var bor du?
jag bor i Linköpng
Villka bloggar läser du?
Nelliebertsson.se ibland ponnysanning.se
Färgar du håret?
Nej fast vill tona det blondare
Varför börja du blogga?
jag vet inte min syrra börja och då börja jag.
Det bästa med att blogga?
Att andra får se hur mitt liv ser utt.
Det sämsta med att blogga?
Alla dumma komentarer :(
Favorit kändis?
Ingen aning lyssar oftast på pop musik.
Favorit siffra?
8
Favorit affär?
Gina gina gina
Vad tycker du om Ulrik Munther
Hr aldrig lyssnat på honom bara att man har hört honompå radion och sånt. så nja.
Hur började du rida sietske?

Jag börja rida sietske sår tt Cornelia och jag sat och prta i bussen och så bestemde vi oss för attrida tillsammans en dag. Och jag älskar verkligen Sietske! Nu stårhon i stallet brevid oss under sommaren och det är as kul rider henne typ 5 gånger  veckan. Cornelias mamma tycker bara att det är jättebra att jagkommer ut och rider henne :D
Vad är det bästa med henne?
Hon är så mjuk och inte en seg friser hon är tvärt omhon är jätte pigg och jätte rolig att rida.
Och det verkar som att båda gillar varandra :D
Har du tävlat någon gång?
Nej jag har inte tävlat på rigtigt någon gång jag har bara hoppat träningstävling.
Och i september så ska jag förmodligen va med i en tävlingstävling med sietske :D
 
Så då har ni fåttlite svar på frågorna!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0