Dagarna på Ängstugan

Jaja som ni vet så har jag varit på ängstugans ridläger:)
Som ni inte vet så är det en ganska känd gubbe som heter Alain Han rider barock och det är väldigt coolt om ni vill läsa mer om honom så klick har http://www.angstugan.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=32&Itemid=69 så kanni läsa mycket mer om honom och se cool bilder.
Min ridlärare heter felicia och jag älskar hennes sätt att lära utt hon är allid possitiv och vi ÄLSKAR att reta henne....
Om ni vill veta mer om henne tryck här: http://www.angstugan.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=31&Itemid=75
Ja då börjar vi:
Vi red 2 pass om dan och hade teori 2 pass
Dag 1 måndag: Vi cycklade ditt Cornelia, Emmy och jag för det är bra 3 km ditt.
Det  va min grupp som börjde dom andr fick mocka och göra ordning typ 30 påsar hö.
Kommer inte ihåg vad vi gjorde...
Sen hade vi teori och dom andra red.
Tisdag: typ samma saker fast vi hoppade och det va jätte kul fast det v vi som fick mocka ;)
Onsdag: Vi skulle hoppad men det blev intre det:(
Och de blev bara ett ridpss för vi körde NH istället och det va as kul!
Torsdag: Det va sista dagen vi hade ett teori pass och ett ridpass eller det blir ju två för kl.15.00 så skulle vi ha hopp tävling  och vissa föräldrarnaoch det v skit kul v JÄTTE nöjd med sietske :D
Sen red Cornelia och jag hem fast vi skrtta hela väggen och det va faktigst mysigt.
 
 Jag saknar ridlägret sjukt mycket det är nog det bästa ridläger jag har gått på och jag ska lätt gå nästa år med. Tycker sjukt mycket om Felicia och ll ndr tjejer som är med. Det är så himla mysigt ställe tror dom har sju hundar det är border colie som går runt på gården hela tiden och helt plöstligt så är dom ute i hagarna och vallar hästarna som dom inte ska göra xD
Så om ni vill gå på ett läger som ni hjälper till mycket, vill se barock ridning och har sjukt kul va med!
Saknar  lägret sjukt mycket <3
Rosetten jag vann:
Kommernog bilder från hopptävlingen hoppas jag :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad mysigt!

2012-06-24 @ 12:51:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0