My dream.

Min dröm är att få bra betyg. Jag skulle så gärna villja ha ett bra betyg i engelska för jag har lite svårt med just engelska. Men det är bara att hänga med på lektionerna. Sen så vill jag bli vetrenär.
Skulle va sjukt kul att få ta hand om djur. Tänk det är ju ett så coolt för man vet inte vad som händer. Jag skulle villja typ ha små kontroller te.x kolla hjärtat och såna saker. Men det jobbigaste är någ fall man måste ta bort ett djur och så står en familj eller 1 person och gråter. Man vet ju hur jobbigt det är te.x när min hund tika dog hun hade funnis sen jag föddes hon vaktade mig jämt när jag kollade på tv så satt jag på henne när jag sov så låg hon brevid. Men det sista året så fick hon anfall och iblad bara trillade ihopp.
Sen en dag var pappa ute och gick i skogen och så  fick hon ett anfall och dog. Men hon dog ju på den bästa platsen det var blommor över allt. Så snacka om ett bra ställe. Kommer aldrig glömma dig gumman.
Det är ju det jobbigaste med dju dom kan ju bli sjuka och sen kan man inte ha kvar dom som Troy.
Just det jag glömmde nästan min störsa dröm är att jag får ha kvar Troy.
Fast när man var liten så ville man jobba med delfiner men det vill man inte nu fast det skulle va coolt att få simma med en.
Man måste kämpa för att få sina drömmar riktiga♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0