Vill tillbaka

Saknr Norva vi sjukt mycket redan nu.
Alla vi från lågret är typ vänner med varan på fb och vi pratade hela kvällen igår hade sjukt kul :D
Längtar till 12-13 oktober får då så jag jag åka på åter träff i ingarp längtar sjukt mycket.
Den här låten sjöng vi på lägret ofta:
Du ser igenom, Du ser förbi, allting jag skapat och försökt bli
Mitt liv är en öppen bok i din hand,
ändå måste jag komma, ändå måste jag fram
Du väckte min längtan, Du sa mitt namn
Jag blir aldrig den samme och ett är nu sant
Utan Dig blir hösten för alltid kvar, utan Dig blir frågorna aldrig svar, 
utan Dig är livet ett iskallt hav, utan Dig, utan Dig
Du är livpulserande inom mig, varje andetag beror på Dig
Du är vårvinden som omger mig, mitt liv är ingenting utan Dig! ♥
 
Och amizing kan man utantill nu när man har sjungit den 2 gånger om dan :)
 
Detta kors gjorde jag på lägret och det betyder mycket <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi sjöng ju helig väldigt mycket också!! Och de stavas amazing Ida ...... :)

2012-08-19 @ 19:23:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0