Glad :D

Idag fick jag reda på att breaking dawn är det 11 årsgräns på för förut så var det 15 år yeee! Jag och min kompis ska gå och kolla på den någon dag sen ska vi kanske sova hos någon....LÄNKTAR!!

Jaja nu måste  jag göra engelska glossor, text och meningar as tråkigt men man måste ju... :(
Snart så drarjag till scout och idag står det att det är läger ägger!! Och då så ska vi kanske ha ett läger bål för dom små, för dom som inte vet vad läger bål är är det att varje kväll på ett scout läger så har man ett läger bål och då finns det en regel och det är att men inte får klappa händerna för istället ska man skricka och köra massor av roliga lekar :)
Neee nu måste jag göra läxor!!!!
Hej då ha en bra dag!
xoxo

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0