om Julen

japp jag han inte skriva något om min jul igår det vart så rörigt men nu kommer den.
kvart in nio så åkte jag till kyrkan för att träna till julspelet och kl 10 börja det och jag tyckte det gick ganska bra!
sen var det så att Elsa (min kusin) var sjuk och vi skulle fira jul hos dom och hon hade spyt så vi fick va här.
det var så guligt att simon (min kusin) skulle få ett paket av mig som var 1 m långt och han är ju 3 år så hans ögon vart jätte stora för att det var så stort han komm  gånger till mig.
Simon: Ida kan jag få öppna mitt paket
Jag: Nej det får du öppna när tomten kommer
och när tomten kommer (min pappa) så får han sit paket och det var ett hus man skulle bygga upp och byggde upp huset det första han gjorde och när huset var färdigt så sa han: Jag har ett hus!!!!

sen var det ju dags att öppna mammas och pappas paket och man vart ju gladas av 500 kr men man fick ju massor mer saker.
idag kommer mammas släckt och vi ska köra julklapps spel och det är jätte kul.
nu ska jag ut och rida och ge simons kanin mat.
hoppas att ni med hade en bra jul!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag har också en kusin som är 3år och det är så kul att ge dom paket!

2011-12-25 @ 09:18:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0