A nice day

Idag är det än bra dag först så ska jag åka till simhallen med en kompis som heter Amanda.
Sen så ska jag åka till Josefine och rida.
Men igår fick jag reda på att vi ska ta bort Troy snart för han bara halta mer och mer och jag var ledsen hela kvällen och så får jag inte reda på när vi ska ta bort honom och det är jobbigast. Du har varit den roligaste hunden jag har haft och du och jag har precis lärt oss agility och du kan hoppa en meter är jätte nöjd med dig!
Jag älskar dig killen kommer aldrig glömma dig! ♥
Jag och fia ska gå ut och ta kort på när jag tränar agility och då tänkte jag visa er hur duktig han är!
Älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad jobbigt!

2011-12-29 @ 09:07:47
Postat av: Lina

Gud vad jobbigt!

2011-12-29 @ 09:07:52
Postat av: Linnea

Fin blogg!:D

kolla gärna min:)

2011-12-29 @ 20:31:06
URL: http://queenlinnea.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0