Kommer aldrig glömma dig, I love you!

Ja idag när jag kommer ner i köket så kommer pappa och är jätte ledsen.
Det första jag gjorde var att springa ner och se vart Troy va. Han är död :( <33 Tårarna bara rinner ner när jag skriver detta vet inte vart jag ska ta vägen. Troy du kommer alltid finnas i mitt hjärta. <333
Jag har bara haft dig i 2 år och så får jag veta för ett halv år sen att Troy har ot i ena höften. Och för 2 månader sen så börja han halta och mamma sa att snart så finns han inte mer....
Kommer sakna sjukt mycket när han spriger upp till mig  när mamma åker till jobbet och så lägger han sig i min säng.
Kommer fortfarande ihåg när mamma ringer mig och säger att Stella kommer få valpar när som helst. Och när jag kommer in så kommer en efter en och näst sist så kommer Troy klockan 20.30 och han vägde 260 g och var som en liten brun råta.
Efter en vecka vägde han 500 g
Efter en månad 1920 g
Och sista dagen vi vägde dom 5 kg.
Nu vägde han 23 kg.
Från 500 g till 23 kg!
Både han och jag lärde oss agility och vi hade jätte kul! Jag kanske skulle börja tävla men det kunde inte jag när han var halt... Och när jag kom hem från skolan ibland så kissa han  på sig för att han vart så glad :D Gud villka häliga minnen jag har från dig gubben. Jag lovar att du har varit den roligaste hunden i hela mitt liv och du kommer alltid vara det. Tänk om du inte skulle ha ont i höften då kanske du skulle finnas i 10 år till!
Men en sak är säker jag kommer aldrig aldrig glömma dig <3333
men alla roliga saker jag har fått göra tillsamans med dig. Hoppas jag får se dig i himelen någon gång om man kommer dig!
Jag älskar dig och kommer alltid göra det! <333
Ska bli sjukt jobbigt att åka till skolan på måndag hoppas att INTE mina klasskompisar är på mig kommer börja gråta då. Får se om jag ens kan åka till skolan kanske stanar hemma en dag.
JAG ÄLSKAR DIG TROY! <3
sista bilden på dig och mig:


Här kommer lite underbara bilder på min kille:


Får jag bada mer?










Älskar dig älskar dig älskkar dig älskar dig älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare :(

Skulle aldrig klara av det.

2012-03-10 @ 15:39:52
Postat av: Sara! :)<3

vad tråkigt! jag har faktiskt varit med om nästan samma sak, jag var tvungen att avliva min häst! och jag vill bara säga att det blir bättre, även om det inte känns så nu! <3

2012-03-10 @ 16:53:09
URL: http://stickorstay.webblogg.se/
Postat av: Cajsa Torres

Ursch va hemskt ! , hoppas han har det bättre där han är nu, R.I.P ! Och till dig - be strong !



p.s jag har frågestund på gång i bloggen , ställ gärna en fråga om du har tid och lust! Tack så länge !

Kramar / www.chawey.blogg.se

2012-03-10 @ 17:49:14
URL: http://chawey.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0