shit vilken dag....

Det börja med att jag nästan missa bussen.
och 8.40 så åkte jag och träffa min nya klass  tornhagen jätte nöjd med lärarna och klassen men bästa av allt va att jag kom i samma klass som Matilda!
Sen kom det mindre kul jag åkte till tadläkaren och drog utt 2 tänder gjorde sjukt om fick ta 8-9 sprutor för att jag blelev inte tillräktigt bedövad och sprutorna va typ 20 cm och nålen va typ 10 cm snacka om äckligt att kolla på....
Sen sov jag i två timmar för att tungan kändes inte och inte halva ansiktet heler tog 4 immmar innan jag sluta va bedövad och nu sitter jag här och har as ont :(
Nyss va jag i tonby och handla men mamma och så köpte jag en pretssent till min underbara kompis Julia och ett par örängen till min själv :D
förlåt för lite bloggning men jag har värklingen inte haft tid har varit såtrött och bara sovit.

Kommentarer
Postat av: saga

Haha hur orkar du? xD

2012-05-31 @ 06:08:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0