a nice day!

japp men cykeln har varit min bästa vän xD
jag har nog cyklat 2-3 mil idag.
*först cykla jag till skolan
*sen hem
*sen till Cornelia
*sen hem igen hämta Stella så hon fick bada
* sen hem igen med stella
*sen till Cornelias ridskola och hem
så snacka om att jag har rört på mig idag.... det är därför jag inte har bloggat.
Och så badade jag Cornelia och Nellie och då hängde 2 killarklassen med men då var för fegga för att bada.
Japp som sakt så var jag ju på cornelias ridskola där ridlägret kommer va det var as mysigt ställe dom hade hundar,katter och getter som gick runt på gården och såklart massor av hästar.
Det som var bra var att man typ bara va 5 st i en grupp och då blev det inte så jobbig och man fick mycket hjälp men idag var jag ite med och redjag kollade på men nästa vecka ska jag följa med :D

Kommentarer
Postat av: MAJA - retardriders

snygg blogg, bloglovin byte? :D

2012-05-15 @ 22:26:18
URL: http://retardriders.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0