teamsi.blogg.se

För ett tag sen så va det en tjej som fråga mig fall jag ville starta blogg med henne.
Och jag sa ja.
Både hon och jag har unghästar som ska ridas in.
Så på den bloggen kommer jag blogga mer om hästar och den här bloggen mer om mitt liv och såklart så kommer det va mycket hästar inblandat i också :)
Jag kommer blogga lika mycket på den här som den andra
Bloggen heter teamsi.blogg.se !
SEn har jag en fråga till er läsare:
Finns det någon av er som skulle va jätte snäll och göra en header till oss?
Det behöver inte va någon svår header den kan va hur lätt som hälst.
Om du/ni vill ha något för den så kan n få en gästbloggning, och såklart så kommer du/ni få en länkning.
Om ni vll det så är det bara att kommentera eller skicka melj på [email protected]

Kommentarer
Postat av: TeamGrys

Hej! Kika gärna in på våran blogg och lämna någon kommentar och följ oss gärna via bloglovin! :D

2012-07-16 @ 19:20:19
URL: http://teamgrys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0