Scoutläger 2012! <3

Måndag: Jag gick upp halv 3 och dusch för jag såg fel på klockan jag trodde den va halv sju.... xD
Klockan halv åtta så åkte jag hem ifrån och var där vid åtta.  Vid nio va vi i Grönebo världens finaste plats det är höga berg rund sjön och bästa platsen att ha lägger på.När vi va där gjorde vi ett kök. Och så byggde vi hela dagen. Sen hade vi årets första lägger bål och det va vi som hade de va sjukt kul!
Tisdag: Vi gjorde båtar av trä och snören och en presening och Skeda vann över Linköping och Rimforsa så glada vi!
Bild
Bild
Onsdag: Dom mindre gick på hajk och vi själva med några ledare och några andra killar från nykil. 
Och så träffade vi en tjej som heter Elin och hon och jag blev jätte bra kompisar saknar henne.
Torsdag: Vi gjorde inte så mycket bara att vi fick låna Joel (ledare)  och Karin (ledare) kamror och Joels kamra kunde man fota 300 m bort den va skit bra. 
Fotad av Joel på lördag natten.
Fredag: Vi gick på hajk och det va så jävla kul!
De va "rövare" i skogen och en av dom va Joel och helt plöstligt så hoppa han fram och tog tag i mig ock lyfte upp mig i luften och sen slängde han mig på backen. Han tänkte springa iväg med mig men jag kom undan...
Sen sat vi och grillade masmelos och då kommer en härlig tjej som heter Ebba och då börja vi prata och hade det skit kul tillsammans och kl halv 2 sov alla men kvart i 2så hör man trumpeter och lock som kommer imot varandra då är det Joel och en som heter simon (ledare)som går runt och väcker oss. 5minuter efter hör man en bil i fart då är det Joel som kommer och tuttar typ i fem minuter gud vad arga vi va på Joel.....
En kvart efter så börja det åska och blixtra....
Lördag: Vi vaknade vid sex så vi sov 3 timmar.
Och så paddlade vi kanot och det gick inte så bra för mig och Elin ;) Vi va tvungna att ta ett rep mellan ledarnas båt så att vi kom någon stans.
På kvällen hade vi minuten och vi kom fyra :)
Sen sista läger bålet :(
Och på kvällen var det fest och vi hade de as kul. och vi sat uppe till 2 och Ebba sov hos oss den natten. 
Fast när vi satt och grilla korv så hände en liten random sak elle dä ska vi inte ta upp här "haha"
Bild
Vi hade gjort ljus och så la alla sina ljus där och så brinnde dom jätte fint.
Söndag:
Vi packade ihop allt rivde köket och sa hej då till alla go mäniskor.
 
Bild
Bild
Bild
Bild
Tvättade håret xD
Bild
 
Våran fin fina brev duva
Saknar lägret sjuktmycket och har gått och sakt nu skulle vi haft läger bål och mycket mer
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0