Tack!

Ja tack! För att ni kommenterar och läser min blogg.
Blir as glad!
Jag tittar alltid på era bloggar om ni kommenterar och brukar kommentera något med ;)

Tänkte bara om ni skulle tipsa mig om några bra filmer? (älskar filmer)
Tack om ni gör det.
Här kommer lite tips från mig:
Handlar om:
Två tvilingsystrar som heter Chilla och Tina och dom älskar varandra.
Men en dag är dom skulle gå till bussen så vart så kolla dom inte över vägen
och chilla vart påkörd och dog.
Och Tina saknar verkligen Chilla.
Här är kommer trailen: http://www.youtube.com/watch?v=XPy9fHs1KHs
Det är en film med väldigt mycket sorg och spänning.
den får 5/5 sjärnor

Smurfarna:
Handling:
Alla smurfar bor i en smurfby och dom bor i svampar.
Men dom har en fiende och han heter garaga ment.
Och han vill ta smurfarna för då får han magi.
Men 6 smurfar åker in i en portal och kommer till
mäniskornas planet och dom blir jagade av garaga ment
Och dom får hjälp av en familj.
Här kommer trailen: http://www.youtube.com/watch?v=sMP5sLTDMB8
Det är en film med mycket komendi och späninng.
Den får 4/5 sjärnor.

Breaking dawn:
Handling:
Bella och Edward gifter sig.
Och dom åker på smekmånad.
Bella blir gravid och dom måste fort hem
för att det är faligt för Bella att ha en vampyr i magen.
Bebisen förstör bellas reben och om ni vill
höra mer får ni se den.
Här kommer trailen: http://www.moviezine.se/video/203323
En film med mycket spänning
Den får 4/5 sjärnor
xoxo

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för tipsen!

Jag tycker apfilckorna är jätte bra!

2012-01-03 @ 17:02:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0