A nice day

Förlåt att jag inte har bloggat idag. Jag kommer inte kunna blogga så jätte mycket idag för Arvid skvete vatten över hela darton, så man kan inte ta bort det man har skrivit och så kan man inte trycka på enter. Så jag får sita vid den gammla darton och den är barar seg så man orkar inte sita vid den. Men nu kommer det lite :)


Idag ska jag åka och simma för jag har as ont i ryggen så får se om det blir bättre. Ska ringa Josefine och se om hon vill följa med.
Sen ska ja se sista delen av kronjuvelerna

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: bexollila.

förlåt att jag bara försvunnit såhär, men hänt lite skit jag vart tvungen att ta tag i. Jag är tillbaka inom kort !

2012-01-05 @ 07:23:56
URL: http://bexollila.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0