Saker ni inte vet om mig...


Ja det är nog lite saker ni vet om mig här kommer lite saker ni inte vet:
Jag är morgon pigg.
Jag snakar iblan.
Är expert på att prata och gå i sömnen.
Två gånger har jag gåt i sömmnen hämma hos Josefine.
första gången: Jag gick in i Josefines store bror och fråga fall Josefine var vaken xD
Andra gången: Så vakna jag av att mitt täcke var borta och jjag fatta inte varför och på morgonen när Josefine och jag skulle ner och äta frukost så hade jag bäddat mitt täcke över skorna.... xD
Jag är faktigst lite feg ibland.
Jag älskar att bo på landet.
Jag ÄLSKAR fimer!

Kommer inte på mer.
Men en sak är jag väldigt bra på det är att vara glad är typ alltid det och så är jag ganska flummig ibland,hehe kanske ni ha kommit på.
Visst är jag lik?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha då vet man att du går i sömnen!

Kram

2012-02-18 @ 08:19:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0