Min dag i Göteborg...

Det börja med att jag gick upp kl. 06.00 för att sedan åka halv 8 till Göteborg. Det var 3 tråkiga timmar i bil men det var värt det! När vi var framme vi började att kolla på ungdomarna som hoppa. Sen så skulle vi gå ut på mässan det var massor av saker och helt plötsligt kommer Nellie! Har ingen bild men jag har träffat henne! Och på mässan fick man rida en ko som snurra runt och jag satt kvar i 20 sek! (det var inte en riktig ko)
Det fanns bloggrum som kända hästbloggar satt i och Ponnysanning och Linn olsson var där. Och vi såg Molly, Nicholai och Nellie från ponnyakuten. Sen såg vi Rolf-Göran Bengtsson och massor mer kända hoppryttare. Kl 11 på kvällen så var allt slut och vi åkte hem. Fast jag sov nästan hela vägen hem. VÄRLDENS BÄSTA DAG!!!
En bild som Josefine har fotat.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0