Förlåt

Har inte bloggat på ur länge som helst har inte haft tid och har faktigst varit väldigt skönt utan bloggen.
Ska försöka komma igång igen.
Nu har jag bytt skola och trivs jätte bra vi är 24 stycken i klassen och vi har jätte bra lärare.
Har inte lärt känna alla en så länge men snart så känner jag nog halva klassen :)
På fredag är det tonår igen efter ett tag ska bli as kul!
Och Vi har haft massor kattungar i ladugården men dom dog för dom hade ingen mamma :(
Men i helgen så ska amanda åka upp till min kusin och kolla på deras kattungar och sen köpa 2 av dom men dom kan inte köpa dom först 5 veckor och sen så ska hon va hos mig efter ska bli så kul! :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0