My day!

Japp idag har jag varit hos josefine sen har jag åkt hem och har gjort julgodis och det vart jätte gott.
Men sen händer en sak som inte är kul mamma spyr och det är bara en vecka kvar till julafton det får inte spridas.
och när hon spyde så fick jag göra maten och det gicck inte så bra för att jag trode hatt man skulle ha ungefär 6 dl ris till 4 per men så var det ju inte man skulle ungefär ha 2 och då kommer mamma ut vad gör du ida det där är ju för mycket!! så det där riset räcker någ i en vecka ;)
Japp nu ska jag bara kolla lite på tv sen ska jag gå och lägga mig
kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha Ida nu får du äta ris länge xD

2011-12-18 @ 07:38:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0