Jul är snart här!

Japp om en vecka är det julafton det är helt sjukt och det har inte kommit någon snö en, men det snöar här men nnär det har kommit ner så smälter det ;( Och det måste vara snö på julafton. Förra året var det en halvmeter snö just nu och nu är det typ ingen snöflinga alls. Man kan ju göra så mucke med snö tex. tolka med hästen och troy älskar att springa så då brukar jag stå på en spark bakom och då springer han som en idiot så man nästan trillar av har hänt några  gånger ;) Och i år ska jag tidigt på morgonen rida ut med Elsa min kusin och sen ska vi klä ut oss till tomtar och sen rida till våra två små kusiner Leo och simon och så ska vi kanske lägga paket brevid granen som står ute, ska bli jätte kul.

Och så blir det inget lucia tåg för mig idag för jag ska göra julgodis med famijen istället.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0